FYZIO PÁTEŘE A KOREKCE SKOLIÓZY

Mgr. David Havelka

1250,-

fyzioterapie páteře, korekce skoliózy, Mgr. David Havelka. Suchanek Brno.

Soubor speciálních technik a cviků, které pomáhají s odstraněním bolestí zad, korekcí skoliózy a zlepšení držení těla.

OBJEDNEJTE SE

NA FYZIO PÁTEŘE A KOREKCI SKOLIÓZY

Mgr. David Havelka. Fyzioterapie Brno. Suchanek

Mgr. David Havelka

POŘIĎTE SI VÝHODNÝ PROGRAM

• 10+1 FYZIO PÁTEŘE

12 500Kč
    Platí jeden rok
    • 11x FYZIO PÁTEŘE A KOREKCE SKOLIÓZY

▪ Prvky z Bazálních posturálních programů (BPP)

▪ Prvky ze Stabilizačního a Mobilizačního systému (SM Systém)

▪ Prvky z technik posilující hluboký stabilizační systém páteře

▪ Klappovo lezení

▪ Manuální terapie

Opravdu viditelných výsledků dosáhnete až po několika terapiích. Proto doporučujeme celý PROGRAM FYZIO PÁTEŘE. V tomto programu získáte 11 terapií za cenu 10.

PRO KOHO JE TERAPIE VHODNÁ?

▪ Osoby se skoliózou (i pro děti)

▪ Osoby s vadným držením těla

▪ Osoby s chronickými bolestmi zad

▪ Osoby s vyhřezlou meziobratlovou ploténkou

▪ Prevence rozvoje degenerativních změn páteře

▪ Doplněk k rekreačnímu sportu

PRO KOHO NENÍ TERAPIE VHODNÁ?

▪ Osoby s horečnatými onemocněními

▪ Osoby s parézou či plegií

▪ Relativní kontraindikacemi jsou onkologická onemocnění, poruchy rovnováhy a těžké mentální poruchy

Skolióza představuje jednu z nejčastějších deformit páteře u člověka. Jedná se o komplexní a poměrně závažné postižení, které neovlivňuje pouze pohybový aparát člověka, ale může vést i k celé řadě zdravotních, psychosociálních a kosmetických problémů – a to jak v dětství, tak v dospělosti. Skoliózu lze charakterizovat jako trojrozměrnou deformitu se sklonem a posunem obratlů ve frontální (stranové zakřivení), sagitální (změny fyziologické lordózy a kyfózy) a transverzální (rotace páteřního sloupce) rovině. Právě Klappovo lezení „rozhýbává“ páteř ve všech těchto rovinách. Kromě toho má Klappovo lezení specifický korekční, mobilizační a posilující dopad na páteř – velkým benefitem je, že toto všechno probíhá v 1 okamžiku. Cviky pro napřímení páteře lze provádět v poloze vleže, v sedu i vestoje. Neméně vhodnou polohou se ukazuje býti právě poloha horizontální, tedy „poloha na všech čtyřech“. Je nesmírně důležité, aby naše páteř byla správně mobilní a flexibilní, jenom tak jsme schopni ovlivnit její bolestivé stavy. Zároveň se v terapii nezaměřujeme jenom na páteř jako takovou, ale i na klíčové klouby (ramena a kyčle), neboť schopnost páteře napřímit se vychází právě ze stabilizace klíčových kloubů.

Kotva 1