FYZIO MASÁŽ

1500,-

Účinná terapeutická masáž, do které jsou vkládány prvky fyzioterapie.

VYBERTE SI TERAPEUTA A OBJEDNEJTE SE

NA FYZIO MASÁŽ

Mgr. David Havelka

Mgr. Libor Dobšák

Návrh bez názvu - 2023-12-06T172329.550.jpg

Mgr. Klára Pavlíková

Mgr. Marek Mucha

Jedná se o účinnou terapeutickou masáž, do které jsou vkládány prvky fyzioterapie, čímž se masáž stává maximálně účinnou. Nejedná se o klasickou relaxační masáž, ale o manuální terapii, která vám pomůže odstranit bolestivé stavy a syndromy. Fyzio masáž je léčebnou rehabilitační metodou, při již vniklých bolestech, degeneracích či onemocnění páteře, bolestí zad, kloubů a svalů i jiných obtížích, jakými jsou bolesti hlavy, zad, otoky a brnění končetin, pískání v uších atd. Dále je masáž využívána jako preventivní prostředek právě před vznikem bolestí páteře, svalových a kloubních bolestí, ale i jiných zdravotních obtíží. Dokáže kompenzovat jakékoli přetížení či jednostranné zatížení jedince. Masáž probíhá individuálně a je vždy přizpůsobena specifickým bolestem a problémům, kterými klient trpí. Fyzio masáž je cílená anatomická masáž, která uvolní svaly, které mohou být přetížené pohybovými stereotypy, svaly stažené drážděním kořenových nervů či úrazem. Oproti běžným masážím pracuje nejen s povrchovými svaly, ale také s fasciemi a kloubními spojeními. Cíleně uvolňuje šlachy i svalové úpony ovlivňující funkci daných kloubů. Kromě masáže používáme k uvolnění svalů i v této terapeutické masáži i trakční a mobilizační techniky.

PRO KOHO JE TERAPIE VHODNÁ?

▪ Bolestivé stavy pohybového aparátu, chronické i akutní

▪ Bolesti zad, blokace zad

▪ Bolesti hlavy a krční páteře

▪ Bolesti kyčlí a kolen

▪ Bolest sedacího nervu

▪ Bolesti krku a šíje

▪ Bolesti nohou

▪ Bolesti ramen

▪ Ztuhlost svalů, omezená hybnost, zkrácení, blokády

PRO KOHO NENÍ TERAPIE VHODNÁ?

▪ Horečnaté stavy

▪ Zánětlivé, virové nebo průjmové onemocnění

▪ Těhotenství

▪ Relativní kontraindikace jsou onkologická onemocnění, poruchy rovnováhy a těžké mentální poruchy