TĚHOTENSKÁ MASÁŽ

Jemná uvolňující masáž pro těhotné. Ulevuje od bolesti a napětí.

Těhotenská masáž představuje ideální způsob, jak zbavit ženu fyzického i psychického napětí a připravit ji na porod. Blahodárné účinky masáže jsou přínosné nejen pro maminku, ale taktéž pro zdravý vývoj dítěte. Jemné uvolňující hmaty pomáhají ulevit od bolesti, uvolňují tlak v zádech způsobený změnami v těhotenství a přibývající váhou. Aktivuje se krevní a lymfatický systém, což pomáhá zmírňovat otoky a zadržování vody v těle. Snižuje vylučování stresových hormonů, navozuje pocit klidu, pohody a zmírňuje únavu. Těhotenská masáž se provádí v leže na boku, na zádech nebo v sedě (dle masírované partie). Masáž může být celotělová nebo si žena může zvolit partii (podle toho, co má za obtíže). Intenzitu masáže si žena volí sama. Není vhodné provádět masáž během prvního trimestru těhotenství a od 37tt. Masáž je prováděna zkušenou fyzioterapeutkou Mgr. Klárou Pavlíkovou. ÚČINKY TĚHOTENSKÉ MASÁŽE: ▪ Úleva od bolesti, uvolnění ztuhlých a přetížených svalů, uvolnění páteře ▪ Zmírňuje bolesti hlavy, uvolnění krční páteře ▪ Stimuluje krevní a lymfatický systém ▪ Snižuje zadržování vody v těle a tvorbu otoků ▪ Zmírňuje bolesti nohou a pozitivně působí proti svalovým křečím ▪ Redukuje tvorbu křečových žil a strií ▪ Přináší pocit uvolnění, zklidnění a pohody PRO KOHO NENÍ MASÁŽ VHODNÁ?/KONTRAINDIKACE: ▪ První 3 měsíce těhotenství ▪ Rizikové těhotenství ▪ Prodělané potraty v minulosti ▪ Nevolnost, zvracení, průjem ▪ Jakákoliv neobvyklá bolest ▪ Vysoký krevní tlak ▪ Cukrovka ▪ Horečka, infekce, akutní zánět ▪ Ekzémy, kožní onemocnění, zanícené oblasti, lokální infekce ▪ Křečové žíly ▪ Pohmožděniny

Rezervací souhlasíte se STORNO podmínkami. STORNO PODMÍNKY: ▪ Rezervace je závazná. ▪ Rezervaci můžete zrušit nejpozději 24 hodin předem. ▪ Při zrušení rezervace méně než 24 hodin předem Vám bude účtován storno poplatek 100% z ceny služby. ▪ Na rezervovaný termín přijďte prosím včas. ▪ Pokud se dostavíte na rezervovaný termín se zpožděním, bude Vám o tuto dobu služba pokrácena. Rezervací souhlasíte se zpracováním osobních údajů.