FYZIOTERAPIE | Mgr. Dobšák

Náprava pohybového aparátu pomocí speciálních metod a technik.

Klade si za cíl zlepšit stav klientů neinvazivními metodami, tedy bez použití skalpelu. Pomocí manuálních technik, hmatů a cvičení pomáhá odstraňovat bolesti a problémy. Jak to u nás probíhá? Nejprve je potřeba projít vstupní Diagnostikou, při níž odhalíme příčinu vzniku vašich bolestí a problémů. Na základě Diagnostiky vám navrhneme ideální postup a nastavíme domácí protokol. Mgr. Libor Dobšák se specializuje zejména na: ▪ Pooperační a předoperační stavy ▪ Poúrazové stavy ▪ Bolestivé stavy pohybového aparátu – chronické i akutní ▪ Bolesti ramene, omezená hybnost v ramenním kloubu ▪ Bolestivé syndromy zapříčiněné zánětlivými a degenerativními procesy v oblasti úponů šlach, vazů a kloubních pouzder. ▪ DNS (Dynamická neuromuskulární stabilizace) - korekce plochých nohou, vadného držení těla, zlepšení koordinace pohybů ▪ Neurologické poruchy ▪ Problémy s krční páteří a s tím související bolesti hlavy ▪ Bolesti zad a bederní páteře ▪ Respirační fyzio (pacienti s post-covidový syndrom etc.)

Rezervací souhlasíte se STORNO podmínkami. STORNO PODMÍNKY: ▪ Rezervace je závazná. ▪ Rezervaci můžete zrušit nejpozději 24 hodin předem. ▪ Při zrušení rezervace méně než 24 hodin předem Vám bude účtován storno poplatek 100% z ceny služby. ▪ Na rezervovaný termín přijďte prosím včas. ▪ Pokud se dostavíte na rezervovaný termín se zpožděním, bude Vám o tuto dobu služba pokrácena. Rezervací souhlasíte se zpracováním osobních údajů.