FYZIO TRÉNINK | Mgr. Havelka

Zlepšení pohybových stereotypů a odstranění svalových dysbalancí.

Soubor speciálních cviků dle metody DNS doplněných o techniky manuální terapie, které pomáhají výrazně zlepšit stav pohybového aparátu, odstranit bolestivé syndromy a zlepšit celkovou výkonnost a kvalitu života. Systematické cvičení ve vývojových pozicích dle konceptu DNS (Dynamická Neuromuskulární Stabilizace) zaměřené na vyrovnání svalových dysbalancí, posílení ochablých svalů a zlepšení výkonnosti, doplněné o techniky manuální terapie pro okamžitou úlevu od bolesti a odstranění příčin bolesti. JAK TERAPIE PROBÍHÁ? ▪ Nejprve je potřeba projít vstupní diagnostikou, na jejímž základě jsou odhaleny vadné pohybové stereotypy a vzory a svalové dysbalance. ▪ Následně terapeut nastaví tréninkový protokol dle metody DNS. ▪ Trénink je doplněn o techniky manuální terapie a fyzioterapie, techniky terapeut volí dle obtíží klienta. ▪ Opravdu viditelných výsledků dosáhnete až po několika terapiích. Proto doporučujeme celý PROGRAM FYZIO TRÉNINK. V tomto programu získáte 11 terapií za cenu 10. PRO KOHO JE TERAPIE VHODNÁ? ▪ Bolesti zad ▪ Vadné držení těla u dětí i dospělých ▪ Sportovci, kteří chtějí zvýšit svoji přesnost a sportovní výkonnost ▪ Zlepšení koordinace pohybů ve sportu ▪ Děti, které začínají se sportovní aktivitou ▪ Plochonoží, problémy s klenbou ▪ Ortopedické onemocnění ▪ Pooperační stavy ▪ Výhřezy plotének ▪ Artrotické stavy ▪ Neurologická onemocnění ▪ Skolióza ▪ Úponové bolesti v oblasti kloubů – tenisový/oštěpařský loket, bolesti v oblasti ramenního kloubu, bolesti u lopatek, skokanské koleno, iliotibiální syndrom (běžecké koleno), bolesti v oblasti kyčelních kloubů ▪ Osoby se sedavým zaměstnáním ▪ Špatné zapojení HSSS (hluboký stabilizační systém) PRO KOHO NENÍ TERAPIE VHODNÁ? ▪ Horečnaté stavy ▪ Zánětlivé, virové nebo průjmové onemocnění ▪ Těhotenství ▪ Relativní kontraindikace jsou onkologická onemocnění, poruchy rovnováhy a těžké mentální poruchy Koncept Dynamické Neuromuskulární Stabilizace podle Koláře (DNS) je přístup založený na vývojové kineziologii. V praxi to znamená, že využíváme pozice a pohyby, které můžeme vidět u dětí během prvních 2 let života. Při terapii dochází k ideálnímu postavení a biomechanickému zatížení v jednotlivých kloubech (k tzv. centraci) a svaly pracují efektivněji a ekonomičtěji bez možnosti přetížení nebo poškození. Koncept DNS tedy porovnává držení těla pacienta a jeho pohybové stereotypy s vývojovými vzory zdravých dětí – na základě toho je odvozena následná terapie.

Rezervací souhlasíte se STORNO podmínkami. STORNO PODMÍNKY: ▪ Rezervace je závazná. ▪ Rezervaci můžete zrušit nejpozději 24 hodin předem. ▪ Při zrušení rezervace méně než 24 hodin předem Vám bude účtován storno poplatek 100% z ceny služby. ▪ Na rezervovaný termín přijďte prosím včas. ▪ Pokud se dostavíte na rezervovaný termín se zpožděním, bude Vám o tuto dobu služba pokrácena. Rezervací souhlasíte se zpracováním osobních údajů.