FYZIO | ART® - Bc. Suchánek

Náprava pohybového aparátu a manuální terapie pro rychlé odstranění bolesti metodou ART®

Náprava pohybového aparátu pomocí manuálních technik, hmatů, cvičení a technikou ART®. ART® - Active Release Technique, je patentovaný, neinvazivní léčebný systém, přesně vyvinutý pro lokalizaci a rychlé řešení poruch měkkých tkání a nervů. ART je určeno pro všechny, kteří nadměrně přetěžují své svaly při sportu nebo vlivem jiných pohybových stereotypů. Bez rozdílu, zda jde o profesionálního či rekreačního sportovce. Pro osoby žijící s chronickými bolestivými syndromy a také pro každého, kdo zatím nedosáhl optimální úlevy od bolesti tradiční léčbou. Mezi hlavní benefity terapie patří zvýšená flexibilita, zvýšený rozsah pohybu, snížení nebo úplné vymizení bolesti. PRO KOHO JE TERAPIE URČENA? ▪ Bolesti hlavy ▪ Ústřel (houser) ▪ Akutní bolesti ▪ Chronická bolest krku ▪ Zánět Achillovy šlachy ▪ Bolesti zad, blokace zad ▪ Bolesti nohou ▪ Zánět plantární fascie ▪ Bolest ramen, zamrzlé rameno ▪ Tenisový loket ▪ Iliotibiální syndrom ▪ Bolesti kyčlí a kolen ▪ Bolest sedacího nervu ▪ Plantární fascilitida ▪ Syndrom karpálního tunelu a mnoho dalších problémů pohybového aparátu. KONTRAINDIKACE ▪ Onkologičtí pacienti (relativní kontraindikace) ▪ Akutními horečnaté, virové onemocnění ▪ Těhotné ženy (po poradě s lékařem) ▪ Maligní onemocnění ▪ Pokročilý diabetes ▪ Osoby s těžkou osteoporózou, hojícími se zlomeninami ART funguje tak, že rozbíjí adheze, což jsou husté shluky zjizvené tkáně, které se tvoří při poranění svalů a pojivových tkání. Když se zjizvená tkáň váže mezi svaly, omezuje flexibilitu a způsobuje bolest a ztuhlost svalů a kloubů. Někdy mohou srůsty také zachytit nervy. Manipulace s měkkými tkáněmi pomocí ART rozruší srůsty, takže svaly, klouby a nervy se mohou opět volně pohybovat. Během terapie ART terapeut ohmatá oblast a identifikuje umístění zjizvené tkáně. Pomocí techniky izoluje a zacílí postiženou oblast, manipuluje s ní, aby rozbil jizvu a obnovil správný průtok krve, poškozená tkáň se tak může zahojit. CO ČEKAT OD TERAPIE ART®? V první řadě nečekejte zázraky při první návštěvě. Pro některé lidi skutečně stačí jedna návštěva pro odstranění problému, ovšem někteří lidé mohou potřebovat víc než jednu terapii. ART může být bolestivé, pokud máte nízkou toleranci k bolesti, pravděpodobně pro vás bude ošetření nepříjemné. ART by měl provádět pouze certifikovaný poskytovatel. Tento léčebný systém je patentovaný a certifikaci lze získat pouze po absolvování odborného kurzu v USA. V současné době patřím mezi jediné tři ART terapeuty v ČR.

Rezervací souhlasíte se STORNO podmínkami. STORNO PODMÍNKY: ▪ Rezervace je závazná. ▪ Rezervaci můžete zrušit nejpozději 24 hodin předem. ▪ Při zrušení rezervace méně než 24 hodin předem Vám bude účtován storno poplatek 100% z ceny služby. ▪ Na rezervovaný termín přijďte prosím včas. ▪ Pokud se dostavíte na rezervovaný termín se zpožděním, bude Vám o tuto dobu služba pokrácena. Rezervací souhlasíte se zpracováním osobních údajů.