ICE

Denisa Procházková

1800,-

Návrh bez názvu - 2023-11-20T130333.922.jpg

Neinvazivní způsob tvarování těla, redukce tuku a odstranění celulitidy.

Ice Madero Threapy je metoda práce s tělem, která využívá sadu speciálních kovových pomůcek a zmrzlého jílu (se směsí bylin a esenciálních olejů). Jedná se o neinvazivní tvarování těla pomocí chladu, kdy dochází k tzv. termogenezi. Toto ošetření aktivuje přirozené procesy v těle, pomocí chladu dochází ke štěpení tukových buněk a redukci tuku na problémových partiích. Dále dochází k vyhlazení kůže, redukci celulitidy, detoxikaci, zpevnění těla a tonizaci pokožky.

OBJEDNEJTE SE NA

ICE MADERO THERAPY

Denisa Procházková maderoterapie physio suchanek

Denisa Procházková

NOVINKA V ČR

ÚČINKY TERAPIE:

- Redukce celulitidy

- Hubnutí, tvarování postavy

- Okamžité vypnutí kůže a podkoží

- Hydratace, prokrvení a tonizace kůže

- Detoxikace a odvodnění

- Aktivace lymfatického systému

- Zrychlení metabolismu, štěpení tukových buněk

- Regenerace a uvolnění svalů

- Snižuje křeče, záněty svalů a svalové napětí

JAK VYPADÁ TERAPIE?

Ice Madero Therapy používá kovové nástroje a speciální ledový jíl, který obsahuje bohatou směs bylin a olejů, které pomáhají zjemnit a vypnout pokožku. Jíl se na tělo nanáší ve zmrzlém stavu, což přirozeně nastartuje termogenezi. Jíl se aplikuje na požadované oblasti těla, aby podpořil zeštíhlení, redukci celulitidy a tonizaci pokožky. Následná terapie pomocí kovových nástrojů zesiluje odbourávání tuků celulitidy. Doporučujeme vzít si na terapii starší spodní prádlo a oblečení (nebo si přinést náhradní), protože je možné, že se ušpiní od jílu.

KOLIK JE POTŘEBA TERAPIÍ A JAK ČASTO CHODIT?

Doporučenou kůrou je minimálně 5-10 návštěv. V závislosti na citlivosti kůže a rozsahu celulitidy je možné masírovat partie 1-3x týdně. Výsledky jsou viditelné již po prvním ošetření. Po absolvování této kůry může klient dále pokračovat v pravidelných návštěvách, pokud chce nadále prohlubovat účinky terapie. V případě, že má klient celulitidu 3. stupně a výraznou nadváhu, je doporučenou po absolvování kůry návštěvu preventivně 1x za 4-6 týdnů opakovat – je zde totiž problém s lymfatickým systémem. Ideální je terapii kombinovat s lymfatickou masáží, dochází tak k větší aktivaci lymfatického systému, což podpoří účinky terapie.

KONTRAINDIKACE

- Křečové žíly, otoky

- Akutní onemocnění, horečnaté stavy

- Trombóza a poruchy srážlivosti krve