LYMFATICKÁ MASÁŽ OBLIČEJE

Manuální lymfatická masáž obličeje a hlavy

• 800 českých korun

Lymfatická masáž (lymfoderenáž) obličeje je speciální velmi jemnou technikou, která efektivně působí na kůži a podkoží obličeje. Vyhlazuje ho, detoxikuje ho a obnovuje správný tok lymfy. Odstraňuje otoky pod očima, ve tvářích a pod bradou, regeneruje pleť a působí proti migrénám. ÚČINKY LYMFATICKÉ MASÁŽE OBLIČEJE: · Odstraňuje nervové napětí a stres · Detoxikuje obličej (vyplavení škodlivých látek) · Uvolňuje svalové napětí a strnulý výraz tváře · Odstraňuje otoky obličeje a únavu pleti · Aktivuje lymfatický systém · Příznivě působí na nervový a imunitní systém · Redukuje vrásky · Zlepšuje barvu pleti · Zlepšuje stav pleti a pokožky · Celkově regeneruje organizmus · Zmírňuje bolesti hlavy a migrény, působí preventivně proti bolestem hlavy · Zrychluje podkožní metabolismus (v obličeji se ukládá méně tuků) PRO KOHO NENÍ MASÁŽ VHODNÁ: · Těhotné a kojící ženy (relativní, po poradě s lékařem může být masáž naopak vhodná) · Osoby s akutními a kožními záněty · Osoby s virovou nebo bakteriální infekcí, horečkou, nachlazením · Osoby s vysokým očním tlakem, zeleným zákalem · Osoby se srdečními onemocněními, vysokým krevním tlakem · Osoby s vážným onemocněním jater, jaterními a ledvinovými chorobami · Osoby se špatnou funkcí ledvin, nejasnými břišními obtížemi · Osoby s varixy (křečové žíly), akutním žilním onemocněním · Osoby s epilepsií · Osoby s kloubními náhradami v oblasti pressoterapie · Onkologičtí pacienti Lymfatický systém je jeden z nejdůležitějších systémů těla, ale zároveň jeden z nejpomalejších, který velmi rychle reaguje na negativní vlivy a špatný životní styl. Lymfatický systém velmi negativně ovlivňuje sedavé zaměstnání, či dlouhodobé stání, nedostatek tekutin, nedostatek pohybu, který slouží jako pumpa lymfatického systému, špatná životospráva, ovšem i genetický předpoklad. Špatná funkce lymfatického systému se projevuje sníženou imunitou, zadržováním vody v těle, otoky končetin, otoky očí i obličeje nebo také celulitidou.