LYMFATICKÁ MASÁŽ - 90 minut

Manuální lymfodrenáž celého těla.

• 1 hodin/ 30 minut/y

Speciální terapeutická masáž, která pomocí jemných hmatů stimuluje a rozproudí tok lymfy v těle. Aktivace lymfatického systému má blahodárné účinky na lidský organismus. ÚČINKY LYMFATICKÉ MASÁŽE: · Léčba otoků, nateklých nohou · Detoxikace těla, odvodnění, vyplavení škodlivých látek · Zrychlení metabolických procesů, napomáhá odbourávání tuku · Prevence vzniku křečových žil · Aktivace lymfatického a žilního systému · Příznivě působí na nervový a imunitní systém · Prevence i léčba celulitidy · Formování postavy · Zlepšuje stav pleti a pokožky · Celkově regeneruje organizmus · Působí relaxačně, eliminuje stres · Působí preventivně a zmírňuje projevy při bolestech hlavy a migrénách PRO KOHO NENÍ MASÁŽ VHODNÁ: · Těhotné a kojící ženy · Osoby s akutními a kožními záněty · Osoby s virovou nebo bakteriální infekcí, horečkou, nachlazením · Osoby s vysokým očním tlakem, zeleným zákalem · Osoby se srdečními onemocněními, vysokým krevním tlakem · Osoby s vážným onemocněním jater, jaterními a ledvinovými chorobami · Osoby se špatnou funkcí ledvin, nejasnými břišními obtížemi · Osoby s varixy (křečové žíly), akutním žilním onemocněním · Osoby s epilepsií · Osoby s kloubními náhradami v oblasti pressoterapie · Onkologičtí pacienti Lymfatický systém je jeden z nejdůležitějších systémů těla, ale zároveň jeden z nejpomalejších, který velmi rychle reaguje na negativní vlivy a špatný životní styl. Lymfatický systém velmi negativně ovlivňuje sedavé zaměstnání, či dlouhodobé stání, nedostatek tekutin, nedostatek pohybu, který slouží jako pumpa lymfatického systému, špatná životospráva, ovšem i genetický předpoklad. Špatná funkce lymfatického systému se projevuje sníženou imunitou, zadržováním vody v těle, otoky končetin, otoky očí i obličeje nebo také celulitidou.