FYZIOTERAPIE PÁTEŘE A KOREKCE SKOLIÓZY

Pro osoby se skoliźou, vadným držením těla a chronickými bolestmi zad.

Opravdu viditelných výsledků dosáhnete až po několika terapiích. Proto doporučujeme celý PROGRAM FYZIO PÁTEŘE. V tomto programu získáte 11 terapií za cenu 10. Soubor speciálních technik a cviků, které pomáhají s odstraněním bolestí zad, korekcí skoliózy a zlepšení držení těla. · Prvky z Bazálních posturálních programů (BPP) · Prvky ze Stabilizačního a Mobilizačního systému (SM systém) · Prvky z technik posilující hluboký stabilizační systém páteře · Klappovo lezení · Manuální terapie Pro koho je tento druh terapie určen? · Osoby se skoliózou (i pro děti) · Osoby s vadným držením těla · Osoby s chronickými bolestmi zad · Osoby s vyhřezlou meziobratlovou ploténkou · Prevence rozvoje degenerativních změn páteře · Doplněk k rekreačnímu sportu Pro koho terapie není určena? · Osoby s horečnatými onemocněními · Osoby s parézou či plegií · Relativní kontraindikacemi jsou onkologická onemocnění, poruchy rovnováhy a těžké mentální poruchy Skolióza představuje jednu z nejčastějších deformit páteře u člověka. Jedná se o komplexní a poměrně závažné postižení, které neovlivňuje pouze pohybový aparát člověka, ale může vést i k celé řadě zdravotních, psychosociálních a kosmetických problémů – a to jak v dětství, tak v dospělosti. Skoliózu lze charakterizovat jako trojrozměrnou deformitu se sklonem a posunem obratlů ve frontální (stranové zakřivení), sagitální (změny fyziologické lordózy a kyfózy) a transverzální (rotace páteřního sloupce) rovině. Právě Klappovo lezení „rozhýbává“ páteř ve všech těchto rovinách. Kromě toho má Klappovo lezení specifický korekční, mobilizační a posilující dopad na páteř – velkým benefitem je, že toto všechno probíhá v 1 okamžiku. Cviky pro napřímení páteře lze provádět v poloze vleže, v sedu i vestoje. Neméně vhodnou polohou se ukazuje býti právě poloha horizontální, tedy „poloha na všech čtyřech“. Je nesmírně důležité, aby naše páteř byla správně mobilní a flexibilní, jenom tak jsme schopni ovlivnit její bolestivé stavy. Zároveň se v terapii nezaměřujeme jenom na páteř jako takovou, ale i na klíčové klouby (ramena a kyčle), neboť schopnost páteře napřímit se vychází právě ze stabilizace klíčových kloubů.