DORNOVA METODA

Šetrně navrací klouby a obratle zpět do svých původních pozic.

Co je Dornova metoda? Dornova metoda je opravdový poklad mezi masážními technikami. Nejedná se o klasickou masáž, ale o manuální terapii, která šetrně za aktivní spoluúčasti klienta navrací klouby a obratle do svých původních pozic. Po vrácení kloubů a obratlů do původní polohy cítí klient okamžitou úlevu od bolesti. Jaké problémy dokáže vyřešit? Dornova metoda pracuje primárně s biomechanikou kloubů, snaží se vyrovnat celkovou statiku a dynamiku těla a zároveň se pokouší nalézt příčiny problémů, s nimiž se pacienti potýkají. Ve formě pravidelného ošetření celého těla představuje vhodnou prevenci, která vlivem správného usazení kostí v kloubech napomáhá předcházet předčasnému opotřebení chrupavek či meziobratlových plotének. Metoda je vhodná, pokud vás trápí: · Bolest zad a ramen · Bolest kyčlí · Bolest kolen · Bolest loktů a zápěstí · Migrény a bolesti hlavy · Tenisový loket · Skolióza · Rozdílná délka končetin (pokud se nejedná o vrozenou vadu) · Hallux valgus · Potíže s čelistmi a polykáním · Patní ostruhy · Patní ostruhy · Ischiatické bolesti · Porucha citlivosti rukou či nohou, brnění rukou · Křečové žíly a otoky dolních končetin · Chronické střevní a žaludeční potíže · Vysoký krevní tlak, srdeční arytmie · Problémy s koncentrací, šumění v uších, závratě Pro koho není metoda vhodná? Dornova metoda pro Vás není vhodná, pokud se momentálně necítíte dobře (nachlazení, chřipka, zažívací potíže), nebo pokud máte některý z níže uvedených zdravotních problémů: · Osteoporóza !!! · Endoprotéza (umělý kloub či obratel) · Artróza 4. stupeň · Operace páteře · Revmatoidní artritida, zánět v těle · Brzy po operacích a úrazech (zlomeninách) - 6 týdnů · Onkologická onemocnění ve fázi léčení · Vyhřezlá, zničená meziobratlová ploténka - podle místa a rozsahu vyhřeznutí - konzultovat s lékařem !!! · Syndrom Caudi · Těhotenství