DIAGNOSTIKA - Bc. Suchánek

Úvodní diagnostika pohybového aparátu + částečná manuální náprava.

Seznámíme se s Vámi a s problémy, kterým čelíte. Již při první návštěvě uděláme částečnou manuální nápravu pohybového aparátu, abychom Vám ihned ulevili od bolesti. ▪ Diagnostika pohybového aparátu pomocí metody NKT (Neurokinetic therapy) a dalších diagnostických metod. ▪ Kontrola funkčnosti svalů. ▪ Částečná manuální náprava - odstranění blokád, uvolnění svalů, okamžitá úleva od bolesti. ▪ Navržení ideálního postupu spolupráce a nastavení domácího protokolu. Bc. Jakub Suchánek se specializuje zejména na: ▪ Akutní bolestivé stavy (blokace, skřípnutí nervů, přetížení svalů) ▪ Ústřel (houser) ▪ Tenzní bolesti hlavy ▪ Chronická bolest krční páteře ▪ Bolesti zad ▪ Bolesti nohou ▪ Problematika ramenního kloubu, zamrzlé rameno ▪ Tenisový loket ▪ Bolesti kyčlí a kolen ▪ Bolest sedacího nervu ▪ Zánět plantární fascie ▪ Syndrom karpálního tunelu ▪ Zánět Achillovy šlachy ▪ Uvolnění svalů a šlach po nadměrném sportovním výkonu, regenerace pro profesionální sportovce

Rezervací souhlasíte se storno podmínkami! Rezervací souhlasíte se zpracováním osobních údajů. STORNO PODMÍNKY: ▪ Rezervace je závazná. ▪ Rezervaci můžete zrušit nejpozději 12 hodin předem. ▪ Při zrušení rezervace méně než 12 hodin předem Vám bude účtován storno poplatek 50% z ceny služby. ▪ Zrušit rezervaci méně než 3 hodiny předem NELZE! V tomto případě Vám bude účtován storno poplatek 100% z ceny služby. ▪ Pokud se nedostavíte na objednaný termín a rezervaci nezrušíte, bude Vám účtován storno poplatek 100% z ceny služby.▪ Dokud neuhradíte storno poplatek, nebude Vám umožněno se znovu rezervovat na naše služby. ▪ Na rezervovaný termín přijďte prosím včas. ▪ Pokud se dostavíte na rezervovaný termín se zpožděním, bude Vám o tuto dobu služba pokrácena.